Taka egy lakókocsiban tengeti életét és kap egy névtelen levelet, amelynek tartalmából megtudja, hogy a bátyja életben van. Taka elindul, hogy kiszabadítsa. De vannak még macskák is.
Na, itt a Nekomimi tantei sztorival ellentétben senki se keresi a macskákat, jönnek azok maguktól. Tsuno Reiki első nagyjátékfilmje megpróbál valami frisset és újat hozni a japán film világába és ha elér annyit, hogy az akciófilm műfaja új életre keljen, már megérte a dolog. A történet teljesen abszurd (természetesen a macskák kilenc élete is szóba kerül, de még Egyiptom is belekeveredik), a fordulatok teljesen esetlegesek, a karakterek (a macskákat kivéve) blődek, ellenben van rengeteg akció a legkülönfélébb fegyverekkel, van road movie jelleg sok-sok egzotikusnak tűnő helyszínnel (nem gondoltam volna, hogy van ilyen kastély Japánban, de van), stb. Vagyis ha jó sztorit keresek, akkor ez egy rettenetesen rossz film, viszont mégsem lehet rá haragudni, mert az abszurditás és az akciók miatt valahol emlékeztet Kurosawa Kiyoshi klasszikusaira (eleinte senkinek fogalma sincs arról, hogy mi történik, a csajharcosok miatt egy kicsit a Zeiramra és ha nagyon hunyorogva tekintünk rá, akkor némileg a hongkongi girls with guns akciók hatása is látható benne. Ha Tsuno Reiki az akciók mellett valami koherensebb sztorit és nagyobb költségvetést is elő tud majd teremteni, akkor akár még lehet belőle egy újító a japán filmiparban.
Utolsó kommentek