Lány Tokióból visszatér Osakába és egy telefonos csalásokra specializálódott szervezetnek dolgozik. Aztán úgy alakul, hogy az öccsével közösen szert tesznek egy halom pénzre, de persze mindezt nem adják olcsón.
A rutinos Harada Masato filmjei már elég régóta érdemesek a figyelemre, így volt ez már a 90-es években (Kamikaze Taxi), meg mostanában is (Moeyo Ken, Battle of Sekigahara). Ezúttal azonban egy afféle fura, modern heist movie-t hozott össze Kurokawa Hiroyuki 2015-ös regényéből, amely tele van a blockbusterek minden kellékével a hi-tech cuccoktól kezdve a komoly társadalmi problémát jelentő telefonos csalók működésének bemutatásán keresztül egészen az elmaradhatatlan gyilkolászásokig. Ami viszont nincs benne, az (némileg a főszereplő Ando Sakura karakterén kívül) egy olyan karakter, akivel szimpatizálni lehet, akiért lehet szorítani. Az egész közeg, amelyet bemutat a film, velejéig romlott az összes karakterével együtt, viszont érdekes módon a zsaruk kivételesen nem totál tehetetlen senkiházik. Ami nagyon tetszett benne, az az ízes osakai dialektus, Okada Junichi cameo pillanata, valamint Ando Sakura játéka, de hát őt minden filmben imádni szokta mindenki. Szóval ez egy furcsa, érdekes film, ami nem engedi közel magához a nézőt, inkább igyekszik a lehető legjobban elidegeníteni és persze ezúttal is Japán sötét oldalának egy történetét kapjuk.
Utolsó kommentek