Nagyszabású, már-már eposzi történet a XIX. századból, amikor a Jo Yoon fémjelezte elnyomó hatalommal szemben már gyakorlatilag semmi más nem maradt, mint egy csapat bandita, tele igazi romantikus hősökkel. Miközben Jo Yoon egyre durvább dolgokkal hajtja igába a parasztokat, a banditák egy új, minden korábbi tagnál keményebb fából faragott fickóval erősödnek, aki eredeti szakmájából kifolyólag is jól bánik a bárddal.
A menetrendszerű koreai kosztümös filmek egyik legújabb darabja finoman fogalmazva is a klasszikus receptet követi, nagyjából a 60-as évek Toei "csoportos bosszúállás" mozijait idézve, teletűzdelve jó kis western stílusjegyekkel. Persze azért modern köntösbe öltöztették az egészet, szerencsére tenyérbe mászó képű popsztár fiúk nélkül, bár a zenei aláfestés a nem éppen korhű dallamok miatt kicsit furcsa. Hasonló kettősség jellemzi a sztorit is, ami a koreaiaktól megszokott módon hirtelen váltásokkal ingadozik a komédia, a dráma, az akció és a romantika között. Semmi meglepő nincs abban tehát, hogy egy főszereplő halála után rögvest valami vicces jelenettel igyekeznek oldani a feszültséget, amiben igazán csak az a probléma, hogy feszültségből amúgy sincs túl sok. Szépen lassan csordogálnak az események, a néző nem igazán szorít a hősökért, mert úgyis látja a csata legelején, hogy mi lesz a sorsuk. A majd' 140 percnyi játékidő kicsit túlzás, nehéz végigülni. Ez valószínűleg a rendező, Yun Jong-bin sara, már a Nameless Gangster-ben is érezhetőek voltak ugyanezek a gondok. Ami legjobban tetszett benne, az a jól eltalált karakterek egész sora, remekül kiegészítik egymást, bár nagy kár, hogy a "másik" oldalon mindössze egyetlen értékelhető figura van (a főgonosz). Összességében nem volt rossz, de a koreaiak tudnak ennél sokkal jobbat is.
Utolsó kommentek