Van valahol egy afféle csecsemőleadó hely, ahol névtelenül ott lehet hagyni a különféle okok miatt nem akart gyerekeket. Apró gond, hogy a helyet figyelik a zsaruk, nagyobb gond, hogy egy anyuka, aki leadta a gyereket, visszatér.
Hogy Koreeda Hirokazu miért Dél-Koreában forgatta le ezt a sztorit, azt egyelőre nem sikerült kiderítenem (azon kívül, hogy anno megígérte Bae Doonának, hogy az Air Doll után majd egy "emberi" szerepben is alkalmazza), mindenesetre már vagy 2015 óta dolgozott az projekt előkészületein. Ahogy Koreedától már megszokott, ezúttal is a társadalom perifériáján senyvedő emberek a főszereplői, akiket a néző annál szimpatikusabbnak tart, minél előrébb tart a cselekmény. A road movie szálat kifejezetten élveztem, a focis kiskölyök egy csomót hozzáad a "családias" légkörhöz, ahogy az is átjön szépen, hogy mintha mindenki azt szeretné (még a zsaruk is), hogy ez az állapot örökké tartson. Jó film, ez tényleg ott van 2022 legjobb koreai produkciói között!
Utolsó kommentek