Az Asada-család kisebbik fia fotós babérokra tör és ennek érdekében eleinte fura családi fotókat készít. Aztán jön 3/11 és sok minden megváltozik, a kisebbik fiú pedig igencsak megkomolyodik.
2020 egyik legsikeresebb japán filmje valós történeten alapszik, az Asada-család kisebbik fia ugyanis valóban fotós és valóban kiadta a filmben is látható albumot. Két dolog volt, ami igazán tetszett a történetben, az egyik az, ahogy a japán drámákhoz méltó módon bemutatták a család teljesen hiteles édes-bús napjait, gondjait, a másik pedig az, ahogy bemutatták a 3/11 pusztítása utáni állapotokat, a feldolgozhatatlan traumákat, valamint azt a munkát, amivel sokan próbáltak meg segíteni a maguk módján a bajba jutottakon. Az egész egyszerre letaglózó és felemelő, viszont mire a néző kezdene letargiás lenni, mindig jön valami poén, vagy aranyos pillanat, amelynek kapcsán visszazökken az eredendően feelgood hangulatba. Szóval szerettem nagyon, érdekes módon ez is azon filmek egyike, amelyeknél az eleje nem tűnik izgalmasnak, aztán ahogy halad előre a sztori, úgy rántja magával a nézőt is. Nagyon jó film!
Utolsó kommentek