Japán lány a nővére keresésére indul Szöulba, aki különféle okok miatt 2 évvel ezelőtt oda távozott, ám egyetlen képeslap kivételével semmi jelet sem ad magáról. Szöulban aztán a japán lány hamar barátokra talál.
Az általában horror-thriller B-filmekben mozgó és irgalmatlan mennyiségű operatőri munkát jegyző Sone Takeshi filmje totál véletlen módon egy horror-thriller B-film, amelynek talán legnagyobb és szinte egyetlen érdekessége, hogy japán-koreai ko-produkció, ennek révén pedig ad egy kis plusz exkluzivitást az amúgy teljességgel komolyan vehetetlen történetnek. Az elején minden totál zavaros, aztán a végére szépen összeáll a kép, mert az elején elsütött poénok a helyükre kerülnek. Azonban a néző ettől nem lesz igazán boldog, sőt, inkább átverve érzi magát, hogy a stáb hülyének akarta nézni, mert a történet alapja túlságosan is erőltetett, érződik rajta a kényszer, hogy valami nagyot és hihetetlent akartak dobni. Hát sikerült, de ettől a film még nem lett jó, hiába vetítették sok-sok filmfesztiválon még a covid-éra előtt. Mivel Sone mester operatőrként dolgozik elsősorban, így a látványra nem lehet panasz, még az olyan (brutál) jeleneteknél sem, amelyeket az ember nem igazán akart megnézni, az is átjön belőle, hogy a helyek, ahol a szereplők élnek, maga a modern rideg pokol, de ez sem túl eredeti ötlet (az Infernal Affairs már 20 éve eljátszott ezzel). Szóval vannak ennél jobb filmek is, simán kihagyható.
Utolsó kommentek