Három rendőr (két fickó és egy nő) már gyerekkoruk óta jóbarátok, ám egy thai hátterű emberrablásra szakosodott szervezet elleni nyomozás során az útjaik keresztezik egymást.
1992-ben járunk, az aranykor végén, amikor mindenki heroic bloodshedet forgatott, függetlenül attól, hogy mennyi pénze és tehetsége volt hozzá. Lee Kwok-lap rendező nem tartozott (tartozik) a nagyágyúk közé és ezen a korai munkáján (ami első rendezése és produceri melója is volt egyben) nagyon érződik, hogy nem sok tőkét sikerült összekalapozni hozzá. Ennek megfelelően igyekezett Hongkong egzotikusabb helyszíneire ellátogatni, hogy legalább a különlegesebb hátterekkel ellensúlyozza a szegényes látványvilágot (a víztározó például sok más hongkongi moziból is visszaköszön) és már-már röhejesen felturbózott sebességgel lejátszott bunyókkal igyekezett palástolni, hogy a leszerződtetett színészek nem voltak éppen profi kungfusok. Valószínűleg túl drágák sem voltak, hiszen 1992-ben még sem Anthony Wong, sem Maggie Siu neve nem mondott túl sokat az egyszeri nézőnek. 2002-ben már biztos nem működött volna ez a felállás, bár nullköltségvetésű krimik akkor is készültek szép számmal. A turbós akcióknak is köszönhetően szépen pörög a film, nincs sok idő semmire sem, hiszen alig 67 perc a játékidő. Ez pedig pont elég is belőle, mert a nem túl eredeti sztori semmi izgalmat nem rejt magában (egyetlen érdekessége, hogy a rendező valószínűleg látta a japán Female Prisoner filmeket). Lehet, hogy ha nem a borzalmas és rettenetes mandarin szinkronnal nézem, jobban tetszett volna, de ez így önmagában nagyon felejthető.
Utolsó kommentek