Némi digitális közjátékoknak köszönhetően Ho Ying és még 1-2 17. századi harcos elszabadul a jelenkor Hongkongjában és egyrészt meg akarják érteni, hogy mit is keresnek itt, másrészt ha már itt vannak, el is tángálják egymást egy párszor, miközben a rendőrség folyton a nyomukban van.
Mint látható, nyoma sincs itt egyetlen finn autóversenyzőnek sem, pedig lehet, nem ártott volna belőlük néhány, hogy feldobják ezt a jó kis kliségyűjteményt, amiben nem a sztori rossz, hanem a nagyon látványosnak szánt, de bántóan bénán megrajzolt, digitálisan lebutított akciójelenetek egész sora, a nagyon hullámzó minőségű poénokról nem is beszélve (a Sora Aoi-s poén zseniális, a robogós üldözés és a kulcsfontosságú wc-s jelenet szánalmas). Hozzá kell tenni persze, hogy ez egy kvázi remake, hiszen 1989-ben Clarence Fok rendezésében, nem is akármilyen szereposztással (pl. Yuen Biao, Maggie Cheung, Yuen Wah) már leforgatták egyszer, szintén a komédiára fókuszálva, de béna digitális csaták nélkül. Az sokkal jobb volt, de igazságtalan összehasonlítani a két korszakot, ma már sajna más dolgok menőek mint akkoron. Donnie Yen-nek továbbra sem áll jól a bohóckodás, a kisebb-nagyobb mellékszerepekben feltűnő híresebb aktorok viszont nem rosszak (pl. Lam Suet, Simon Yam, stb.), a mandarin nyelvű felhozatal pedig a szokásos (Wang Baoqiang, Huang Shengyi), ráadásul sokan is vannak, látszik, hogy ismét a kissé lenézett mandarin piac volt a célpontja a filmnek. Kár érte, ebből többet, jobbat, látványosabbat, viccesebbet is simán ki lehetett volna hozni, még Law Wing-cheong-nek is.
Utolsó kommentek