Rie és Kishin ki tudja, milyen okokból, de Párizsban élnek és egy vegyes idegenvezető-magánnyomozó bizniszt visznek, melyből igazán csak az idegenvezető működik. Egészen addig, amíg nem kapnak egy megbízást, amelyben egy csalfa nő után kell Kishinnek nyomoznia.
A sztori úgy indul, mint egy paródia, a kezdeti monológban ugyanis a film nem megnézésére buzdítanak, ráadásul van benne némi japán önirónia is. A folytatásban pedig egy helyenként pikáns, klasszikus nyomozós (film-noir?) történetet kapunk, melynek igazából csak két érdekessége van. Az egyik a fantasztikus párizsi helyszínek a hatalmas luxust felvonultató palotákkal, a másik pedig az ekkor fiatalsága és szépsége csúcsán levő Miyazawa Rie, aki végig tündökli az egész sztorit a különféle szettjeivel és természetesen még némi girls with guns bemutatót is tart. A többi inkább csak so-so, bár a férfi főszereplő Uchida Yuya még abból a szempontból méltó a figyelemre, hogy ezt a filmet ő hozta tető alá (a pink filmek mágusa, Wakamatsu Koji "csak" a rendező), ráadásul már másodszor, hiszen az eredeti Raymond Marlot regényt már 1978-ban is megfilmesítette az akkoriban menő Nikkatsu Roman Porn műfajban. Szóval ez a film inkább kordokumentumként érdekes, úgy viszont nagyon is, a 90-es évek elejének szinte álomvilága jelenik meg benne végig, a hangulata pedig lenyűgöző. Tetszett!
Utolsó kommentek