Gazdag házaspár békésen éldegél a hatalmas házukban, az orvos férjnek pedig el kell utaznia üzleti útra. A nő egy egy évvel korábbi közlekedési balesetben megvakult, így egyedül marad a házban a kutyával. Vagy mégsincs egyedül?
Volt annak idején egy jó kis exploitation klasszikus, a Three Days of a Blind Girl, amelyben nagyjából mindent be is mutattak, amit a témában lehet és érdemes. Majd' 30 évvel később aztán jön Patrick Kong, a depressziós romantikus drámák királya és forgat mindebből egy jellegzetesen Patrick Kong trashmozit, megidézve a klasszikus eredeti néhány emlékezetes jelenetét és teletömi a maradék időt a mindenféle bizalom nélküli, a másikat totális kontroll alatt tartó beteg párkapcsolatok fordulataival, amelyek nyilván egytől egyig pont beleillenek a sztoriba. Persze a történet inkább ezek miatt hiteltelen és válik nevetségessé, nem az exploitation miatt, amelyből akár kicsit több is lehetett volna, de legalább az Anthony Wong karakteréből ihletett szerep távolról egy kicsit emlékeztet az eredetire. Hogy miért forgatta le ezt a sztorit Patrick Kong, az még nagyjából érthető (ki akarta magát próbálni a thriller/horror/exploitation műfajban), de hogy miért talált rá befektetőt is, az már más kérdés, elvégre a mai világban ez a sztori már nem működik és működhet úgy, mint 30 évvel ezelőtt. Így aztán mindez csak egy kihagyott ziccer, egy gyengécske utánérzése a 90-es évek klasszikus, felnőtt szórakoztatásra építő filmeknek.
Utolsó kommentek