Egy tragikus múltú zsaru egy narkós rajtaütés kapcsán belebotlik azokba, akik miatt tragikus a múltja. A címből is kitalálhatóan így már nem marad más hátra, csak a bosszú.
A maguk módján zseniális, könnyed Suit Yourself or Shoot Yourself filmek után Kurosawa Kiyoshi, Aikawa Sho és a többiek úgy gondolták, hogy valami sötétebb, fajsúlyosabb témára váltanak. Hogy jól tették-e, azt mindenki döntse el maga, mindenesetre ez a film egy jellegzetesen B-filmes krimi lett, a 90-es évek japán filmjeire jellemző nihilizmussal és gátlástalansággal megtöltve. Nincsenek normák, nincsenek erkölcsök, mindenki megy a maga útján, ahogy az adott pillanatban jónak látja és persze a szereplők szépen fogynak. Ez utóbbi talán a film legjobb része, mert nyoma sincs a hongkongi heroic bloodshedek agyonkoreografált dolgainak, akit eltalálnak, az bizony elfekszik azonnal, így pedig eléggé naturálisnak hat az egész. Mindez persze kevés ahhoz, hogy igazán jó filmet kapjunk, a korai Kurosawa Kiyoshi filmek vidámsága már a múlté, a későbbi Kurosawa Kiyoshi filmek horror szála pedig még nem jelenik meg, így ez bizony nem több, mint egy tipikus 90-es évekbeli nihilista japán B-film.
Utolsó kommentek