A sokra hivatott fiatal lélekgyógyász évekig tartó kezelés után gyógyultnak nyilvánítja a nagy médiavisszhangot keltő feleséggyilkosság elkövetőjét. De vajon jól döntött?
A Derek Yee művek ezúttal a régi viccre hajazó sztorit ültetett a mozivászonra, ami szerint nem igazán lehet eldönteni, hogy az ápoltak, vagy dokik szorulnak-e inkább rá a kezelésekre. A rendezés nem az igazi, a mindössze második filmjét jegyző David Lee nem tudja végig fenntartani a feszes tempót, sőt, itt-ott kifejezetten unalmas végigülni néhány jelenetet. A műfajok között is pattog ide-oda a film, eleinte leginkább drámának tűnik, a későbbiek során viszont időnként ijesztgetős horrorba és thrillerbe is át-átcsap. Szintúgy nem erőssége a következetesség, az első fél órában szinte kulcsszereplő öregasszony a második félidőre gyakorlatilag teljesen eltűnik, hiába volt üde színfolt és az egyetlen említésre méltó mellékszereplő addig (sajnos Fiona Sit megint csak az eye candy karaktert kapta, pedig jóval többet ki lehetett volna hozni abból a figurából). Lau Ching-wan nagyon jó, mint mindig, viszont a 10 évvel ezelőtt Terence Yin hasonmás kínai import Huang Xiao-minget igazán visszaküldhették volna Pekingbe, Hongkongban sokkal jobb arcok is vannak, akik sokkal jobban eljátszották volna a dokit (lásd Nicholas Tse). Összefoglalva, ebből egy nagyon jó kis mozit lehetett volna fabrikálni, ha Derek Yee magára vállalja a rendezést és csak kantoni arcokat szerepeltet, de ebben a formájában sajnos csalódás, még azzal együtt is, hogy Lau Ching-wan játékát még a gyengébb darabokban is élmény nézni.
Utolsó kommentek