A 90-es évek cantopop világának afféle paródiájaként a népszerű díva és a jóképű producere románcába nyerhetünk betekintést, amely szokás szerint nem olyan tökéletes, mint ahogy a bulvárlapok állítják. Ráadásul producerünk kitalálja, hogy egy új, férfi sztárt futtat be, akinek egyetlen skillje, hogy totál hétköznapi. A nevezők között pedig ott van a páros nagy rajongója is, ám ő egy nő.
Igazi klasszikus 90-es évekbeli HK-film hangulat lengi be az egészet, tele A-kategóriás sztárokkal (Anita Yuen, Carina Lau, Leslie Cheung, Eric Tsang, stb.) és a cantopop világ mindennemű kifigurázásával, mindennek élén pedig igen nagy teret szentelnek a gay világ bemutatásának. Ez utóbbit ma már nagy valószínűséggel nem így mutatnák be (elég sztereotip módon alakít mindenki, ráadásul a többségük elvileg nem is volt gay), illetve külön poén az egészben, hogy pont a főszereplő, akinek ilyen irányú érdeklődéséről is szóltak a hírek, van ellene az egésznek. A gay világon kívül pedig tele van aranyos és szerethető szálakkal az egész, imádtam, ahogy Anita Yuen a két Sesame-street bábbal beszélget, imádtam, ahogy Leslie Cheung előadja a Twist & Shoutot, imádtam, ahogy megkomponálják együtt a film főcímzenéjét, imádtam, ahogy Carina Lau előadja a femme fatale-t (egyúttal elgondolkodtató, hogy ma már mennyire nem ilyen lenne ugyanez a karakter) és tele van mindenféle poénokkal a sztárkultusz kifigurázásától kezdve a különféle amerikai énekesek paródiáin keresztül egészen az egész sztárkultuszból menekülni vágyásig. Szóval ez egy jó film, nem véletlenül szerették anno a HKFA-n is!
Utolsó kommentek