Három teljesen különálló rendhagyó, jellegzetesen ezredfordulós szerelmi történet, az első egy emberrablás, a másodikban fontos szerepet kapnak a fegyverek, a harmadikban pedig a geekség.
Mint az ilyen rövid történetekből összeollózott filmek általában, úgy ez is magán viseli a jellegzetes, kísérletezős megoldásokat, a rendhagyó helyekre tett kameráktól kezdve a fény-árnyék játékokon keresztül a fekete-fehérben felvett jelenetekig, a(z akkor) menő és stílusos zenei aláfestéseket, valamint van benne egy jellegzetes "régiség" érzet, ami a nem remasterelt, az ezredforduló környékén forgatott alacsony költségvetésű hongkongi filmek sajátja. A három sztori minősége is a hosszukkal egyezik nagyjából, az első emberrablósat nyilvánvalóan a japán Perfect Education filmek ihlették, a második a régebbi HK akciók kvázi paródiája, a harmadik pedig egy tipikus 21. század elejei romantikus komédia. Egyértelműen a harmadik a legjobb, abszolút realista, valósághű az egész, nem kevés nosztalgiafaktorral, amit a kihajthatós telefon, meg az ICQ mellett nem kicsit a fiatal Charlene Choi is fokoz. Hihetetlen, hogy mindezt majd' 20 éve forgatták, a végén a konklúzió ma is ugyanúgy hiteles.
Utolsó kommentek