A világ vezető tudósai rejtélyes körülmények között elhaláloznak, a haláluk időpontja pedig furcsán egybeesik a legmodernebb technikai eszközök működési zavaraival. A rendőrség azt gyanítja, hogy Dr. Ken lehet a következő áldozat, így kirendelnek mellé egy testőrt, közben pedig nyomozni kezdenek és egyre ezoterikusabb dolgokba botlanak.
Gordon Chan 1997-es, kissé félresikerült blockbustere le sem tagadhatná, hogy a 90-es évek terméke. Nem csak a trükkök (gyenge) színvonalából kiindulva, hanem a témáját tekintve, hiszen akkoriban falta a nép szerte a világon a különféle természetfeletti, megmagyarázhatatlan dolgokról szóló sztorikat (lásd X-Akták, Nulladik típusú találkozások, csak hogy kis hazánkat említsem). Ráadásul 1997-ben már látszódott az ezredforduló idején tetőző Hollywood majmolás Hongkongban, így lett az Armageddon is egy sztárokkal teletűzdelt, egzotikus helyszíneken játszódó (esetünkben Prágában fagyoskodik Andy Lau és Anthony Wong), bombasztikus témákon lovagoló sztori. Nagyon jól, ígéretesen indul, aztán a hókuszpókuszokkal együtt nagyon ellaposodik, de egész egyszerűen nem tudtam rá haragudni, annyira magával ragadott a kor hangulata. Ha a teljes két óra arról szólna, hogy Andy Lau és Anthony Wong Prágában mászkál és egymást froclizza, tuti a legmagasabb pontszámot kapná, így azonban nagyon felemás a kép, mert a túlzottan is agyhalott, debil sztori lehúzza a földig az értékelést, viszont egyszerűen imádtam nézni benne a kedvenc színészeimet. Főleg Anthony Wong zseniális benne, de nagyon, még azzal együtt is, hogy valószínűleg ő se tartja számon a legemlékezetesebb alakításai között ezt a filmet.
Utolsó kommentek