Valamikor az 1930-as években egy fiatal szerzetest kiebrudalnak a hegyi templomból és leküldik a nagyvárosba, hogy ott pallérozódjon. Fura kalandjai közben természetesen találkozik egy csomó mesterrel, akiktől tanulhat.
Erről a filmről két dolgot tudtam, mielőtt rászántam volna magamat. Az egyik, hogy kínai, a másik pedig, hogy Aaron Kwok az egyik főszereplő. Vagyis, szegről-végről ismét egy kínai-hongkongi koprodukcióhoz van "szerencsém", azok pedig nem szoktak jók lenni. Hát ez sem az, sőt! A sztori eleje, amikor Wang Baoqiang a dokival köt barátságot, még teljesen vállalható, szórakoztató, viszont már ott is látszik, hogy az akciójelenetekkel bajok lesznek. Ahogy halad a sztori előre, úgy lesznek egyre gyakoribbak az egyre inkább a valóságtól teljesen elrugaszkodott, bénán koreografált, ráadásul "animés" kungfu jelenetek, amikből ráadásul még a feszültség is hiányzik. Akcióként tehát teljességgel élvezhetetlen és vállalhatatlan a produkció, ez nagyon nem Kaige Chen világa. A vígjáték jelleg eleinte működik (nagyjából addig, amíg a dokival lakik főhősünk), utána már az sem igazán, bár a drogos rész különösen pikáns a forgatás után a drogok miatt lecsukott Jaycee Chan miatt. A sztorira és a karakterek közötti interakcióra nem is érdemes szavakat vesztegetni. Teljesen hiteles, hogy hősünket mindenki azonnal haverként befogadja, a drámai fordulatok pedig elképesztően klisések, tanmesébe illőek, hosszú percekre előre kiszámíthatóak. Tulajdonképpen a szerzetesként is nagyon menő Aaron Kwokot leszámítva minden vállalhatatlan benne, sajnos sem Lam Suet, sem Yuen Wah bohóckodása nem menti meg a teljes nézhetetlenségtől. Nagyon rossz film, kerülje mindenki messzire.
Trailer
Shudaika
Utolsó kommentek