A film úgy indul, hogy egy rendőr leteszi a főnöke elé a fegyvert és a jelvényt. Aztán pedig egy bárban segít egy nagyon csinos, de nagyon részeg nőnek. Ez pedig a régi film noir-ok íratlan szabályai szerint semmi jót nem jelent, tehát hősünk és a taxisofőr öcsikéje hamarosan egy óriási hajsza kellős közepében találja magát.
Ringo Lam visszatért, ráadásul a jó régi Triangle után végre egy teljes film rendezőjeként. Rá jellemző módon egy jó kis zsarus thrillert kapunk, megfelelően egymásba bogozódott szálakkal és ügyes-bajos hátterű főhősökkel, itt-ott zseniális operatőri munkával, nagyszerű zenével, azaz szinte minden benne van, ami egy igazi, hamisítatlan HK thrillerhez szükséges. De csak majdnem minden... A számítógépes effektek nagyon gyengék, kifejezetten zavaróak, a drámai pillanatokat meg eléggé bő lére eresztették, amitől talán feleslegesen belassul a tempó. Ettől függetlenül teljesen vállalható a produkció, az akciójelenetek látványosak és kellőképpen pörgősek, a sztori is kellőképpen fordulatos, bár tulajdonképpen nincs benne semmi extra. További plusz, hogy rengeteg ismerős arc látható benne, főleg Sam Lee-t imádtam, de a Shawn Yue/Louis Koo páros ellene se lehet kifogása az embernek, míg Tong Liya nem rossz, de elég sokáig azt hittem, hogy Kwai Lun Mei-t látom a vásznon... Szóval hiába nem lesz ebből a darabból klasszikus, akkor is az ilyen filmekért imádom a hongkongi mozit, remélem, nem kell megint ennyit várni egy újabb Ringo Lam rendezésre.
Utolsó kommentek