Tökkelütött hőseink ezúttal egy folyami kaland kellős közepén, menekülés közben hirtelen az amazonok világában találják magukat, ahol férfinak lenni halálos bűn és egy legenda szerint kiút nem nagyon van onnan. Mialatt a kivégzésükre várnak, az amazonok hercegnője(?) meg akarja fejteni, hogy miért is halálos bűn férfinak lenni.
Soi Cheang menetrendszerű Majomkirály epizódja sem váltja meg a világot, igazi tucattermék, egyszer nézhető és azonnal felejthető marhaság, telis-tele "nemszeretem" CG trükkökkel, időnként ötletes, időnként rettenetes gegekkel, valamint érthetetlen módon drámai felhangokkal. Nagyon zavaró volt benne a végig meglevő kettősség, ahogy az egyik pillanatban még gyönyörű, valós tájakon hajóznak, vagy éppen bandukolnak, majd a következő pillanatban már a műanyag világban vannak. A fantázialények is ilyenek, látszik rajtuk, hogy az effekteken sokat dolgozott a koreai, meg az amerikai vendégmunkás csapat is, de végig olyanok, mint ha valami számítógépes játékból jöttek volna elő (főleg a vízlény, az teljesen elrontott karakter). Az alapötlet maga egyébként nem rossz, érdekelt is, hogy mit hoznak ki belőle, a sztori maga viszont a tipikus, csöpögős kínai romantikus dráma, emiatt pedig a tempó is lassú. Az sem tetszett, hogy a főszereplők igazából mellékszereplőkké váltak, túlságosan is a szerzetes, meg a hercegnő(?) szerencsétlenkedéseire fókuszálnak. Ha nem Majomkirály lenne és vidámabb, pörgőbb a hangvétele, akkor talán jobban tetszett volna, így Majomkirályként viszont nagyon gyenge. Reméljük Cheang mester leszáll erről a szekérről és újra valami jó kis hongkongi akciót forgat legközelebb.
Utolsó kommentek