Miközben a rendőrség egy békés nemzetközi gyémántrablás sorozat ügyében nyomoz, néhány műholdnak rejtélyes körülmények között nyoma veszik, valamint egyre több dolog kezd el lebegni. Hát persze, hogy még az űrből is gyémántot jöttek lopni.
Egyszerűen megunhatatlanok az 50-es és 60-as évek retró sci-fi tokusatsu csodái, mindig meg tudnak lepni valamivel, egészen elképesztő ötletek egész garmadája van bennük. Ez nem is csoda, hiszen amellett, hogy a jó kis iparosok (Honda Ishiro a rendezői székben, Tsuburaya Eiji a tokusatsu effektfelelős, stb.) hozzák a formát, az alapötletek többek között az ezt a sztorit is jegyző Okami Jojiro nevéhez fűződtek, aki a Japán Önvédelmi Erők egyik berepülő pilótája és mérnöke volt. Dogora sztorijának legerősebb eleme inkább a legyőzhetetlennek látszó ellenfél gyenge pontjának megtalálása, semmint magának a szörnyek a látványa, mert a medúzaszerű izéből valójában nem sok minden látszik. Van helyette annál több a szakszavakból, az idétlen akcentussal hadováló amerikaiból, meg a szokásos evakuálós jelenetekből. Messze nem a legjobb tokusatsu, de azért szórakoztató.
Utolsó kommentek